SWES årsmöte 2021

Hej alla SWES:are.

Äntligen börjar restriktionerna att släppa och samhället öppna upp igen!
Det ger oss möjlighet att börja planera för vårt försenade årsmöte. Alla detaljer är inte finslipade än, men det kommer inom kort.

När: Helgen 10-12 september.

Var: Brosjögården i Ydrefors, Småland (https://bygdegardarna.se/ydrefors/brosjogarden/). Det finns gott om uppställningsplatser. Det finns även 6 stugor att hyra (4 baddar/stuga).

Kostnad: TBD. Stugorna kommer inte ingå i priset utan kostar 400 kr/stuga/natt. Egna lakan och städning görs av gästen.

Mat: Det kommer bli frukostbuffé på lördag och söndag morgon. Lunch på lördag och 3-rätters på lördag kväll. Det ser även ut som att det kommer bli Östergötlands bästa burgare till försäljning på fredag kväll.

Program: TBD

OSA: Senast 27 augusti. Anmälan kan göras antingen genom Evenemanget ’SWES årsmöte 2021’ på facebooksidan, eller genom att maila styrelse@swes.se.

Varmt välkomna!