SWES årsmöte 2020 den 29-31 Maj - Nytt datum!

SWES årsmöte 2020 den 29-31 Maj – Nytt datum!

Välkommen till årsmöte 2020! Precis som förra året samlas vi hos Rindsäter i skogarna söder om Vetlanda för att hålla årsmöte. Är du ny i föreningen eller ännu inte varit med på någon träff är detta ett fantastiskt tillfälle att knyta kontakter och inspireras.

Vad gäller boende är det camping som gäller. Det finns en stor gräsyta att campa på, mitt på denna stora gräsytan har vi möjlighet att elda. Även badmöjligheter i den närliggande sjön. Utedass med sällsynt vacker utsikt finns. Vi har tillgång till en lada där vi kan uppehålla oss vid dåligt väder och till viss del få värme. Följ väderprognosen och packa varma kläder ifall solen inte skulle vilja visa sig. Ta med egen middag för fredagen samt egen lunch för lördag och söndag.

Fredag 29/5

Ankomst: Fri dropp in (styrelsen förväntas vara på plats ca 15:00)
Grillning på kvällen med medhavd mat
Skitsnack kring lägerelden

Lördag 30/5

08:00 – 09:00 Gemensam frukost
10:00 – 11:00 Föreläsning
12:00 – 13.00 Egen lunch
13:30 – 15:00 Årsmöte
15:00 Kaffe och mingel
16:00 – 17:00 Föreläsning
18:00 Gemensam middag (catering)
Fri kväll

Söndag 31/5

08:00 – 09:00 Gemensam frukost
10:00 Reseplanering för intresserade
12:00 Egen lunch
Avfärd

Adressen är:
Boskvarn kvarnen, Korsberga
Karta Eniro
Karta Google Maps

Träffen anordnas till självkostnadspris som betalas på plats när vi har räknat ihop vad det kommer landa på (enklast via Swish).

Motioner och frågor

Motioner och övriga frågor skickas till styrelse@swes.se

Anmälan

Anmälas sker till styrelse@swes.se. Ange hur många ni blir, när ni anländer samt eventuella allergier eller liknande som påverkar maten. Sista anmälningsdag 20 maj.

Varmt välkommen!