Rapport från Årsmöte 2016

Årets årsmöte blev det mest välbesökta SWES-mötet någonsin. Erfarenheter utbyttes, resor planerades och alla delade med sig av kunskap.

Mötets höjdpunkt var familjen Pia och Milan Poznic (SWES-97) föreläsning om de resor de gjort. Stort tack för denna fina föreläsning!

IMG_4202

Frukosten gick inte av för hackor…

IMG_4204

Heller inte middagen…

IMG_4207

Vissa var hungrigare än andra…

IMG_4208

Lördagskvällen bjöd på mycket trevligheter….

IMG_4210

Expeditionstore – www.expeditionstore.se – bidrog med priser till frågesporten som Helen arrangerade.

IMG_4222

Den nya styrelsen valdes under lördagen:

Martin Karlsson, ordförande
Branko Skarec, kassör
Olof Tegsjö, sekreterare
Linus Hjelm, ledamot
Mikael Hagansbo, ledamot

Minnesanteckningar från årsmötet kommer att publiceras så snart dessa godkänts av justeringsränne. Stämman beslutade att öppna upp hemsidan för icke medlemmar (på forumet) och moderatorer för det nya forumet utsågs. Styrelsen arbetar nu med att undersöka vilka tekniska förändringar som krävs för att genomföra detta.

IMG_4198

Stort tack till alla som deltog på årsmötet och ett extra tack till Johan Grönlund som ordnat med drömboendet ännu en gång. Tack!

För styrelsen//Olof Tegsjö

1. Linus Hjelm

29 April, 2016

Det var ett riktigt trevligt möte! Tack till alla som kom! Hoppas bara vi slipper snö nästa gång! 🙂