Årsmöte 2016 - uppdaterad info med program

Årsmöte 2016 – uppdaterad info med program

Uppdaterad info (160302)

Ohoj SWESare!

Så börjar det dra ihop sig till årets höjdpunkt – SWES årsmöte (detta meddelande utgör kallelse). Boka helgen den 23-24 april. Vi kommer att hålla till på Elgsjögården (Häradstorp, Finspång) – favorit i repris.

Anmälan till undertecknad på tegsjö@swes.se. Meddela även om du/ni har några matallergier samt om du/ni önskar rum (dvs inte sova i tält).

Vi återkommer med program inom kort, men jag kan skvallra om att vi, utöver årsmötet, med stor sannolikhet får lyssna på ett spännande föredrag från de nya medlemmarna i Adventure Family. Ni kan också kolla in Adventure Family på Facebook.

Till de av er som önskat ett rum: Glöm inte att ta med lakan/påslakan alternativt sovsäck.

Till de av er som anmält närvaro men inte noterat att ni önskar rum: Det är i dagsläget flera som anmält närvaro utan att boka rum. Det går alldeles utmärkt att sova i tält/bil, för den som önskar, men den/de som önskar rum måste meddela mig (Olof) detta via mail. Antalet rum är begränsade. Först till kvarn´.

Preliminärt program:

Fredag 22/4

Ankomst eftermiddag/kväll för de som önskar med gemensam grillning på kvällen

Lördag 23/4

08 – 10        Frukost

10 – 13        Mingel/reseplanering

13 – 14        Lunch

14 – 16        Årsmöte

16 – 18        Föreläsning (Adventure Family)

18 – 20        Middag

20 – ?          Trevligheter

Söndag 24/4

08 – 10        Frukost

10 – 12        Avslutningsmingel

Välkomna!//Olof

1. Johnny Mellberg

25 March, 2016

Jag kommer fredag-söndag. Susanne kommer på lördagen bara.
    Finns det någon möjlighet till boende?

2. Klas Boethius

17 February, 2016

Jag skulle skicka men mailadrs funkade ej
    hej jag kommer till årsmötet och vill gärna ha rum